poniedziałek, 11 marca 2013

Postępy-1

Niestety póki co malowanie idzie mi w żółwim tempie ale może to trochę przez to, iż są to pierwsze modele maszyn jakie maluje. (oprócz tego dochodzi kilka innych problemów, które mnie spowalniają ale niebawem się z nimi uporam i bardziej poświęcę się mojej wilczej armii ;- ) ).

Poniżej pragnę wam przedstawić na jakim etapie stoją moje prace:
-Razorback jest już prawie skończony, przynajmniej przy moich obecnych zdolnościach malarskich nie jestem w stanie wiele więcej zrobić ; ) .
-Drop pod jest jeszcze we wczesnej fazie ( podkład + nałożona na niego niebieska farba i kilka maźnięć czerwoną) i minie parę dni nim go skończę.
  



2 komentarze:

  1. Ważne, że do przodu :D Rozpędu się nabierze!

    Polecam wyłączyć opcję weryfikacji komentarzy kodem captcha, to zniechęca do pisania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję choć przyznam, że motywacja rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń