niedziela, 31 marca 2013

Problemy : (

Hey,
Jutro bądź najpóźniej pojutrze wstawię zdjęcia z już pomalowanym drop podem. W rzeczywistości jest on już gotów od paru dni ale niestety mój jedyny aparat odmówił posłuszeństwa i musiałem go oddać do naprawy : ( .

W spisie modeli, które mam do pomalowania zaszły zmiany i obecnie wygląda to tak:

Space Wolves

 HQ:
2x Rune Priest
 Elite:
1x Lone Wolf w termosce
3x Wolf Guardzi w termoskach
4x Wolf Guardzi z combi-plasmami
Troops:
17x Zwykli Grey Hunterzy
1x Grey Hunter ze sztandarem
3x Grey Hunterzy z plasmami
2x Grey Hunterzy z meltami
2x Grey Hunterzy z flamerami
Heavy Support:
2x Sierżanci Long Fangów
10x Long Fangi z missle launcherami
2x Long Fangi z heavy bolterami
Dedicated Transport:
1x Razorback
1x Drop pod

Oprócz tego dojdzie trochę modeli do Tau, mojej pierwszej armii od której zacząłem przygodę ze światem Warhammera 40.000 . Już złożyłem zamówienie na XV104 Riptide Battlesuit oraz Cadre Fireblade ( Przepiękne modele ). W najbliższym czasie zakupie także box pathfinderów i może box krzyśków( XV8 Crisis Battlesuit) lub brudasów ( XV88 Broadside Battlesuit). Po ponad 2 albo może nawet 3 latach czekania wreszcie się doczekałem nowego kodeksu Tau :D , jak tylko dorwę go w swoje ręce to nie omieszkam czegoś na jego temat naskrobać ; ) . Nie pozostaje już nic innego jak wrócić do walki za "Greater Good" .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz