poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Drop Pod

Tak jak zapowiedziałem oto zdjęcia gotowego drop poda. 


Myślę, że jeszcze kiedyś wrócę do tego modelu a także do razorbacka aby je jeszcze poprawić bowiem nie czuje się z nich specjalnie zadowolony ale jak na razie mogą być w końcu to dopiero początek mojej zabawy z pędzlem i farbkami . Nie zniechęcam się i zobaczymy jak dalej będzie mi szło . Aparat już naprawiony więc będę mógł umieszczać tu moje twory na bieżąco ; ) .

Teraz pozostało przede mną już tylko malowanie piechoty i z tego też powodu mam do was pytanie. Czy może mi ktoś polecić jakiś dobry tutorial o robieniu podstawek ?

3 komentarze:

  1. Gratulacje samozaparcia przy malowaniu tak wielkich powierzchni. :)
    Czekam na więcej wilków. Mam nadzieję, że będę miał drugą armię i będzie nią właśnie wataha Wilków ;)
    A tutaj polecam tutek do podstawek: http://niemampoczuciahumoru.forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=121&t=38560

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ; ) . Teraz powinienem częściej coś wstawiać bowiem aparat jest już sprawny i malowanie piechoty idzie dużo szybciej niż pojazdów ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Punkty dodane, życzę samozaparcia w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń